( چون مردم از تو روي گردانيدند ، بگو خدا مرا کفايت است. هیچ معبودی جز او نیست. من به او توکل دارم ، واوست که رب عرش عظيم است. توبه- آیه 129 )
.. واقعیتش نمی دانم کی بدنیا آمدم ، کی رشد کردم ، کی توسعه فکریم آغاز شد ! اما خوب می دانم که همکنون هستم . چون به وجود تو و زیبایی اندیشه و گرمای بودنت اطمینان کامل دارم . امیدوارم با تعامل و تبادل نظر در مورد مسائل علمی ، فنی مهندسی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ... بتوانیم ره پویی لایق و تاثیرگذار در عصر پر هیاهوی سایه ها باشیم ... یاحق