تراوشات ذهن خلاق

گرفتن موبايل رايگان ! ! !
سلام يک ماه پيش به من ايميلي اومد که باور نکردم چي بودموبايل رايگان همينطور هست من هم باور نکردم خوندم و عضو شدم حالا ديروز گوشي برام اومد به خاطر همين ميگذارم تا شما هم عضو بشين مدت اومدن گوشي حدود 3 هفته هست گوشي که من انتخاب کرده بودم نوكيا ان 95 بود ثبت نام (براي دريافت هديه رايگان موبايل؛گيم،تلوزيون و .... )دروغ نيست واقعيت داره عضويتش هم رايگانه (به نظر من که هيچ ضرري نداره)
چرا اين شرکت هداياي مجاني مي دهد ؟اين شرکت در واقع يک شرکت تبليغاتي است که توسط شرکت هاي بزرگي همچون اپل، نوكيا، سوني اريكسون، سامسونگ و ... پشتيباني مي شود و در واقع براي آنها تبليغ ميکند که خرج اين گونه تبليغات بسيار کمتر از تبليغات در تلويزيون هاست..شما فقط با زير مجموعه گيري مي توانيد گوشي موبايل،کنسولهاي بازي، mp3 player و ... دريافت کنيد. عضو گيري هم فقط از طريق ثبت نام تو سايت صورت ميگيره نه پوليه نه گلد کويسته نه خطر داره به خدا هيچي نيست فقط تبليغاته براي عضو گيري هم فقط بايد لينکشو براي رفيقت بفرستي مثلا k800 :براي گرفتن اين گوشي نياز به43 زير مجموعه دارين يعني شما43 تا دوست ندارين?اگر n95 بخواي 32 نفر بايد زير مجموعه جمع کني .هر گوشي که بخواي يه تعداد خاصي بايد زيرمجموعه جمع کني که بالاترينش 45 نفره .به نظر من که آشنا و دوستان شما بيش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم يک گوشي رايگان ميگيرند,مطمئنم تو همين کلوب از اين تعداد بيشتر دوست و آشنا داريد

مراحل كار:
ابتدا بايد با استفاده از لينك زير وارد سايت بشيد :

http://www.xpango.com/?ref=92045474
بعد بر روي چيزي كه مي خواهيد انتخاب كنيد (موبايل- ام پي تري پلير-کنسول گيم- HDTV)كليك كنيدسپس روي گزينه ي Sign up Now كه در بالاي صفحه نوشته كليك كنيدياثبت نام وبعد طبق مراحل زير عمل کنيد:First name نام خود را بنويسيد.:Last name نام خانوادگي خود را بنويسيد.:Emailآدرس ايميل خود را وارد كنيد. (ايميل شما بايد واقعي باشد چون براي تكميل ثبت نام بهش نياز داريد):Password براي خود پسورد انتخاب كنيد.:Address1آدرس خود را دقيق به انگليسي بنويسيد.نوشتن آدرس پستي خود به انگليسي را درست ياد بگيريد چون موبايل يا هر پکيج ديگري که انتخاب کرده ايد به آدرستان ارسال خواهد شد:لازم نيست در اين قسمت نام شهر، استان، کد پستي و ... را وارد نمائيد، در فيلدهاي پائين تر مي توانيد آنها را درج کنيد:براي دادن آدرس به انگليسي من کمکتون ميکنم ، مثلا :پلاك noواحد unitطبقه floor يا flatساختمان bldgكوچه alleyخيابان stخيابان بزرگ aveبلوار blvdميدان sqچهارراه crossبعد از afterقبل از beforeجاده rdجنوبي southشمالي northغربي westشرقي eastبه طور مثال : enghelab sq , imam ave, shah st, shahid alley, aseman bldg, floor2, unit8در قسمتهاي پايين تر هم::Town/Cityشهر خود را بنويسيد.:County/Stateنام استان خود را بنويسيد.Country: نام كشور خود را انتخاب كنيد.:Free Giftنام هديه را انتخاب كنيد،:Post Code/Zipدر اين قسمت كد پستي.
بعد از برنامه خارج بشيد به اين صورت كه با رفتن به my account روي log out كليك كنيد .و دوباره وارد بشيد از شما يوزرنيم و پسورد مي خواهد وقتي وارد کرديد در کادر پايين بايد دوباره ايميل خوتون رو وارد کنيد تا يک ايميل جهت اکتيو شدن شما براتون ارسال بشه اون ايميل رو باز کنيد و فعال بشيد .
اميدوارم شما هم بتونيد از اين سايت استفاده کنيد .

از: بابک سلطانی

اطلاعات پلی بسوی آینده بهتر

سلام خسته نباشيد
براي اطلاع بيشترازراههاي درآمدزايي به آدرس زير برويد:
mohammadshadfar.blogfa.com

محمد شادفر

خلوت دل

عيد فطر.. عيد پايان يافتن رمضان نيست.. عيد بر آمدن انساني نو از خاکسترهاي خويشتن خويش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خويش دوباره متولد مي شود. رمضان کوره ايي است که هستي انسان را مي سوزاند و آدمي نوبا جاني تازه از آن سر بر مي آورد. فطر شادي و دست افشاني بر رفتن رمضان نيست، بر آمدن روز نو، روزي نو و انساني نو است. بناست که رمضان با سحرها و افطارهايش.. با شبهاي قدر و مناجاتهايش از ما آدمي ديگر بسازد. اگر درعيد فطر درنيابيم که از نو متولد شده ايم.. اگر تازگي را در روح خود احساس نکنيم.. عيد فطر عيد ما نيست.

از اين روست که در دعاي قنوت نماز عيد فطر مي خوانيم:

اسئلک بحق هذااليوم الذي جعلته للمسلمين عيدا و لمحمد صلي الله عليه و اله ذخراً و مزيداً
"از تو خواهم به حق اين روز که آن را براي مسلمانان عيد قرار دادي و براي محمد و آل او ذخيره و فزوني ساختي"

نیره معادی

سراب

از مردم دنيا سوالي پرسيده شد و نتيجه آن جالب بودسؤال از اين قرار بود: نظر خودتان را راجع به راه حل كمبود غذا در ساير كشورها صادقانه بيان كنيد؟ و جالب اينکه كسي جوابي نداد چون در آفريقا كسي نمي دانست 'غذا' يعني چه؟در آسيا كسي نمي دانست 'نظر' يعني چه؟ در اروپاي شرقي كسي نمي دانست 'صادقانه' يعني چه؟در اروپاي غربي كسي نمي دانست 'كمبود' يعني چه؟ و در آمريكا كسي نمي دانست 'ساير كشورها' يعني چه .

از: پریسا نظامی